Matilda

Herregud, vad Matilda växt! Jag har inte träffat henne på ungefär 6 veckor (förutom som hastigast efter konfirmationen), men hon har verkligen växt.
Nu är hon längre än mig. Mycket längre. Fast jag sträcker lite extra på mig!
Äntligen fick jag berättat om allt som hänt dom senaste veckorna. Om avslutningen, om Sundsvall, om Jojja, om Spyken, om all skit, om allt! Och hon lyssnade. På allt! Och sen berättade hon om konfan och gothia och D och allt. Och sen snackade vi en hel del skit. Så som vi alltid gör medan vi dricker te och myser. Sen shoppade vi loss på netto. ("Netto Fetto? Det trodde jag aldrig jag skulle få uppleva med dig, Sanna!") Och lagade spagetti med rinnig köttfärssås som är vår specialitet. Jag behövde det. Vi behövde det! Det hade hänt så mycket sen sist. Verkligen. Jag kan inte fatta att hon åker till Grekland. Känns förjävligt. 8 timmar räcker inte!!!
Om jag har tur hinner jag träffa henne innan hon ska träffa D. *hoppashoppas*

Fick sms från Jojja. Om det är möjligt tror jag att jag älskar henne ännu mer.
Hur kan någon säga alla dessa perfekta saker?

Vill bara avsluta denna perfekta dagen med: Dou. BUSTED!! (HAHAHA! xD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0