London Bye Ta Ta - David Bowie

Idag har jag fått mitt Ginzapaket. Underbart! David Bowie Live at Santa Monica var ändå bäst! (Tills jag upptäckte att den hackade så jag måste nu kontakta Ginza, suck) Man fick så fina bilder med och allt.
Har redan kollat på Backyard Babies Live och nu längtar jag ännu mer. Borde väl beställa biljetter snart. Innan dom tar slut! Det ska bli så otroligt jättekul att se dom igen. Ungefär ett år sen sist..

Aj, Jojja borde komma hem. Som min mamma sa så tror jag inte jag överlever. Just nu skulle jag gjort vad som helst för att få sitta hemma hos (och nääära!) henne, dricka te och kolla på Mannen utan ansikte.

Och nu har jag bestämt mig. När jag börjat på Spyken ska jag låta mitt hår växa ut igen! (Spyken kommer bli bäst. Jag känner det!) Jag längtar faktiskt! Är det konstigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0