Imorgon åker jag

Jag har jätteont i halsen. Och tvingas lyssna på nån klassisk musik.. >.<
Idag ska det städas och packas och strykas och allt! Har gjort ett litet schema (aah, me & jasmin like ;D), men jag ligger redan 10 minuter efter...
Kommer inte ha tid för något annat idag förmodligen. Men det gör inte så mycket, för imorgon åker vi. Till Bohuslän och bor i ett hus där (3 mil från Göteborg). Det blir nog mysigt. Bara inte Filippa gråter och längtar efter Salo lika mycket som förra resan..!

Och grattis till mig själv som har namnsdag idag! :)


Kommentarer
Johanna

Grattis! & ha en trevlig resa!

2008-07-11 @ 12:48:48
URL: http://kramelikram.blogg.se/
jassebrasse

GRATTIS ELLINOR ;D <33333

2008-07-12 @ 00:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0