Ebba Grön - Die Mauer

Shoppingturen blev en stor besvikelse. Åkte runt till olika ställen, men ingen jävla skivaffär hade Live at Santa Monica '72. Köpte en anteckningsbok, men den var linjerad. Men jag hittade en konfirmationspresent till Matilda. Och en kalender!
Så dagen var ju inte helt bortkastad och pistageglass ju gott.
Imorgon fortsätter jakten på skivan och en bok. Men jag har kommit på världens bästa idé nu så det är lugnt. Och i värsta fall får jag beställa skivan från Ginza.
Idag på Nova sprang en kvinna ikapp mig för att säga att min kjol var jättefin och undrade var man kan köpa sånna. Då blir man glad.

Om 40 minuter är det SATC. Det ska jag se! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0