Bonjour mon ami!

Kom upp lite tidigare idag. (Runt 11.30) Pappa  är spårlöst borta. Jag hoppas verkligen han är och handlar mjölk för imorse fick jag äta gröt utan mjölk (vilket gjorde den ännu äckligare..)! Och mamma kommer hem idag. Runt halv 7.
Det händer absolut ingenting här. Det enda som håller mig på gott humör är att det bara är 12 dagar tills jag träffar Jojja. Och 10 tills hon kommer hem. Cause we're lovers, and that is the fact. (Jag älskar att ha nån som också älskar Bowie!)

Det är 35 grader i solen för tillfället. Jag tar min bok och sätter mig på ballkongen och läser nu. Mina ben har fått Absolutely no colour whatsoever baby!!


Kommentarer
Viktoria

haha jag kan ringa och väcka dig xD

jag brukar inte sova så länge

2008-07-25 @ 21:37:44
URL: http://musicinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0