Bä bä svarta får.

Åh, nu faller allt! Dom närmaste 2 veckorna skulle Matilda och jag träffas asmycket. Men, tydligen åker hon till Grekland om 2 dagar.. Hade jag helt missat. (Eller förträngt..) Så nu ses vi imorgon och sen inte mer. På hela sommarlovet!
För hon kommer hem om en vecka, men då ska hon träffa D. (I en hel vecka? -.-) Och sen åker jag till Stockholm och när jag kommer hem kommer Marina och Therese hit och när dom åker börjar skolan..
Känns som min sommar inte klaffar med någon av dom jag vill träffa! På hela sommarlovet som är nästan 10 veckor långt hinner jag träffa Matilda en gång! Och hon bor 20 minuters promenad från mig. (Däremot tillbringar jag 9 veckor med min familj? o.O Okej, dom bor tillsammans med mig, men det känns inte helt rätt! xD)

Nu ska jag städa så det är fint när Matilda kommer imorgon.
Jag ska t.o.m. offra mig och gå ner på Netto (oh no!) och köpa glass till imorgon. Men om ni ser någon där med en papperspåse på huvudet är det inte jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0