Ur funktion

Min dator funkar inte. Vet inte riktigt när den kommer funka igen. Är väl trött. Eller sur. Ger ifrån sig demonstrativa pip när jag försöker starta den. ><

Imorgon ska jag inte göra något speciellt, men på måndag ska jag åka in till Malmö med mamma och Filippa och gå på Shock och vad den andra affären nu heter! XD Det blir nog bra. :D

Men sen börjar skolan igen. Jag vill verkligen inte. Ångest. Har inte läst den där jävla boken heller. Det är så tråkig ju. Fast jag har snart läst ut Harry Potter. Den är bra.

Nu ska jag gå ut i hallen och kolla på Salo när han kissar ner pappa! So long!

Kommentarer
elin

Jag har över 100 sidor kvar xD haha ofta att man hinner det!

2008-01-06 @ 09:19:21
Amanda

Åh datorer är jobbiga när de vägrar att sammarbeta.. Liksom varför ska de få ta semster lite när som helst? Suck är det enda man kan säga..

Hoppas att du får det trevligt i Malmö. Shock är en riktigt cool affär. Hoppas att du hittar någonting super :D

2008-01-06 @ 16:30:34
URL: http://stayreal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0