Söndag

Idag vaknade jag rätt tidigt och åt frukost tillsammans med min familj för första gången på flera veckor. Inte för att dom hade dukat till mig (något sur för det..!) men ändå! xD
(Mamma: Du ser ut som Cruella de Ville med sminket! Jag: Jaa, men jag orkade faktiskt inte sminka av mig i förrgår!! xD)

Ringde Jasmin och bestämde träffa på Nova 13.30. 13.15 inser jag att mitt ena hål har växt igen på en natt! FTD?!!
Blev så jävla sur. Tog hålet för typ ett år sen ju! :O Tillsist fick jag trycka igenom det i alla fall. Blödde lite och jag grät lite också. Mest av panik eftersom klockan var 13.25. I vilket fall så smsade Jasmin och sa att hon var sen vilket passade mig utmärkt. ;D

På Nova var det massa rea!! :D Vi skulle egentligen handla skor till Jasmin, men istället blev det en tröja (Fynd, 49:- :D) och en sjal att ha i håret till mig! xD Funderade på en svart, kort västliknande sak, men det blev inget.
Jasmin köpte inget. Jo, hantlar till Ata och ett hopprep till träningen..

Stack hem. Skippade träningen eftersom jag var rätt trött. Städade toaletten och mitt rum.

Filippa ska tydligen sova i mitt rum inatt. Dom ska testmåla hennes rum..
Filippa: Jag ska sova i din säng så du får sova på golvet!
Jag: What? Nää!
Filippa: Jo, och vi kan inte ha fönstret öppet för det blir så kallt.
Jag: Jo, det måste vi. Jag kan inte sova annars!
Filippa: Men jag kan inte sova om det är öppet! xD Och du kan inte lyssna på någon musik eller chatta eller smsa för jag måste sova!
Jag: Ehh, jo. Det bestämmer inte du!
Filippa: Jo, du får ligga helt still!
Jag: Salo då? Ska han va kvar på ditt rum i stanken eller i köket?
Filippa: Han ska va på ditt rum såklart! Annars kan inte jag sova!

Diskusionen fortsätter vid middagen:
Jag: Okej. Jag går med på att Salo är på mitt rum och att du sover i min säng om jag i alla fall får ha fönstret öppet!
Mamma: Du kan inte ha fönstret öppet, då fryser Salo ihjäl!

Jaha, alltså ska Filippa nu sova på mitt rum, i min säng, utan musik och jag ska ligga på en hård madrass på golvet med Salo vid fötterna. Vad gör man inte för sin lillasyster?!! <33 Men om Salo snackar och springer runt, då öppnar jag fan fönstret!! ;D

Kommentarer
Jasmin

Jag tycker du ska köpa den svart liknande väst saken ;D
jag vet, jag skulle köpt ngt men hittade inget XD jag ville ju så gärna ha dem dumma bagie jeansen. Och dem skorna, men dem var för dyra. Jag ville ha allt som inte var på rea xD Funderar på att gå dit igen XP

2008-01-20 @ 21:13:29
Tessan

visst är det underbart att ha syskon ibland =) iaf jag som är minst vet ju att jag burkar ha min mamma på min sida ^^ hahaha :P

2008-01-21 @ 21:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0