Sjuk

Nu har jag sovit i 18 timmar och jag mår fortfarande dåligt ..

Filippa sov inte inne hos mig, men Salo gjorde! xD Satt och läste en 8 sidor lång The Ark-intervju (ni vet den från Sonic! ^^) för honom. Vet inte om han uppskattade det (det är ju rätt svåra ord! ;D). Han käkade mest. Men när han hörde sitt namn tittade han upp. Dessutom uppskattade han att han fick äta hur mkt godis som helst! *mata mata*
Jag måste erkänna att jag var lite orolig att han skulle frysa ihäl där framför fysen, men det gjort han inte! :)
(Så fort man tror att han är död så kommer han fram med ett glädjeskutt! xD)
Somnade jävligt sent.

Igår var det skola igen. Försov mig lite, men kom ändå i tid. Rätt seg dag. Hade ont i huvudet och var bara lite allmänt jobbig.
Men dubbeltimmen i bild var kul. Satt inne i det lilla rummet med Johanna och hon berättade en massa intressanta saker om folk på skolan och om när hon var inne hos Magnus, "Du vet att man inte ska ha sex utan kondom va?!". Ska verkligen en SYO snacka om sånt med en? xD

Efter skolan stack jag hem. Snackade med pappa ("Nej, jag tycker om mitt silverhår!" xD) och sen stack jag, mamma och Filippa till Nova.
Handlade västen på H&M och tre linnen på Gina. Sen åkte vi hem. Sovmnade av utmattning på sängen och gick bara kort upp (helt borta) och åt lite, sen somnade jag igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0