Sista dagen på lovet

Idag har varit en mycket bra dag. Bra avslut på lovet.
Jag gick väl inte upp fullt så tidigt som jag tänkt, men relativt. Åt frukost och fixade till mig. Sen åkte jag, mamma och Filippa in till Malmö. Var på Shango och jag köpte en snygg kjol! :D (Ska nog ha den på mig imorgon om jag inte hittar något annat som jag känner att jag måste ha!)
Sen stack vi till Shock. Jag skulle köpa något så jag ställde mig i kö. Mamma och Filippa pallade inte vänta så dom stack in på Söstrarna Grene sålänge.
Jag betalade och  halvsprang runt hörnet mot SG eftersom det började ösa ner snöblandat regn! Vem kom då emot mig om inte Leari?! :D (Basisten i The Ark för att som inte är The Ark-freaks och läser min blogg xD)
Han hade sin fina, gråa, luddiga mössa på sig. Gick rätt snabbt han med. Jag tittade på honom och han tittade på mig. (Fan, det börjar låta som värsta kärlekshistorian? xD) Jag log jättebrett och hälsade och han hälsade tillbaka och log.
Kändes inte som ett bra läge att stanna honom där. Sen log jag hela tiden och när jag kom in på SG undrade mamma och Filippa vad som hänt.
Sen stack vi till Simpan. (Ola Salos favvocafé i Malmö, fortfarande för dom som inte är The Ark-freaks och läser min blogg..! xP)
Tyvärr var det fullt där (och han var inte där - han är väl i Indien!?) så vi fick sticka till ett annat. Fan vad kallt det var. Sprang runt där i snöstormen och jag hade en jacka som inte går att knäppa!! xD
Var helt genomblöt. Sen fickade vi och sen åkte vi hem.

Nu sitter jag och lyssnar på The Arks konsert på Roskildefestivalen från i somras. Igen. :''D Fuck vad jag saknar det!

image99

Kommentarer
Fridah

Ha en supermysig kväll. :)

2008-01-07 @ 18:31:56
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Marina

WOOOOOAAAAAH! Fatta tur du ALLTID har elleh! Smittar de av sig? Jag tjuvåker hela vägen ner till dig och klistrar fast mig på dej med mitt karlssons klister! XD

2008-01-07 @ 18:54:55
URL: http://missanpassadx.blogg.se
Tessan

Ahh jag vill också träffa någon av dom ju xD hoppas och det låter som min lilla söta flicka har haft en bra dag =)! Saknar dig gullunge grymt mycket

2008-01-07 @ 21:01:51
Amanda

Jaha så du träffar också Lasse på stan! Hemskt vad han är ute ofta... Samma sak hände ju mig för typ två veckor sen!!
Det låter som att dagen var bra! synd bara att det var så sliskigt och kallt väder...
KRAM

2008-01-08 @ 08:26:40
URL: http://stayreal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0