Optikern

Ska till optikern. Mamma hämtar mig snart. Jag vill inte. Vet inte varför, men jag hatar att sitta där inne.

Ett litet rum med en tavla på väggen som visar skitäckliga bilder på hur ens ögon kan se ut om man inte sköter sina linser ordentligen och får en massa sjukdomar och sånt..! :/
En massa bokstäver på väggen och sen får man sitta med jobbiga glasögon och säga bättre eller sämre (när han sätter in nya glas) bara för att få reda på att ens syn har blivit lite sämre sen förra året..

Och min optiker. Han är väl rolig, men jag orkar faktiskt inte med en till predikan om hur jag förstör mina ögon genom att sminka mig. Därför sminkar jag av mig innan denna gången! XD
Som tur är slipper jag i alla fall sitta och ta ut och sätta in mina linser hela tiden, som innan. *röda ögon och klara 3 timmar senare*

Ska tvinga med mamma in. Vågar inte vara där inne själv. XD

Måste duscha nu, skriver mer ikväll!


Kommentarer
Jasmiin

Jaa! Det skulle vara jätteroligt :D studsisar och dricka te te. Earl grey ;) Lördag kankse? =) Lycka till hos optikern :*

2008-01-17 @ 17:01:32
Bianca

Vadå, förstör man ögonen när man sminkar sig? Borde berätta det för omvärlden haha. Hoppas det går bra hos optikern. Lots of love to you my friend!

2008-01-17 @ 18:27:56
URL: http://ohscarlett.blogg.se
Jasmin

Hahah, det undrade ngn annan också kom inte på vem det var som undrade vf dem var där då. xD Men dem hittade 35 anledningar då. 27 av de hitta dempå en film xD Redan i helgen! Åh, vad blir det för ngt då? Samhäll spyken såklart va? :D :*

2008-01-17 @ 20:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0