Ola Salo & friends :D

Idag har jag ljugit. Jag veet, man ska inte det. Men jag vill inte såra någon.
Bättre att jag själv mår dåligt än någon annan!! ><

Har inte pluggat något idag, fast jag borde. Men jag orkade faktiskt inte. Somnade istället. Så nu är jag pigg pigg pigg. Ska kanske städa? Behövs verkligen! :O

Sitter och lyssnar på musik på Youtube. Ola Salo & friends! :D
Onödigt inlägg, onödig dag(?).

Nu ska jag hjälpa Filippa leta efter en tjocktröja hon ska ha imorgon under 3 andra tjocktröjor + en jacka?

Kommentarer
Marina

Ola Salo & friends :D >333 ^^
men städa igen? :p XD du ä så jävla go >33
och du FÅR inte ljuga, inte för mig iaf >33 jag berättar alltid sanningen till dig :**
Pussah

2008-01-16 @ 19:27:38
URL: http://missanpassadx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0