OCHROCKBJÖRNENGÅRTILLTHEARK

Igår vann The Ark det finaste av de finaste musikprisen i Sverige - Rockbjörnen, Årets liveakt! :D Verkligen värda det! :D
Efter det kunde jag ju inte plugga mer franska (gick ju inte såå bra idag heller! xD). Hoppade runt och sjöng efter att jag hört på Olas tal i karatedräkt(!?). :D xD
Och sen satt jag och läste chatten. Skickade in två frågor jag med, men de kom inte med. Eller jo, andra hade skickat in som var exakt samma. Fast jag undrar lite var Lasse va..? Och en sak till, varför var inte Sylle med uppe på scenen? Eller på bilderna i tidningen? :'/

Igår fick Jasmin bestämma mina kläder. (Så om ni tyckte att jag såg ut som en tant, vilket jag gjorde xD, så var det meningen! xD) Usch, det var en helt annan person som kollade tillbaka på mig i spegeln. Äckligt. Trivdes inte alls.. Jag hade faktiskt föredragit hornen! xD
Jag fick välja hennes kläder. Det var därför hon var så snygg! 8D Klänning från Punky Fish och blottade hennes "mini-butt" (som Jasmin uttryckte sig! xD) *visslar* ;D
Själv fick jag kommentarer för mina stora bröst, WTF!!? xD Inte så trevligt att ha två personer stirrandes under lektionen på ens bröst ju! xD

Jens berättade lite mer om kemigrejsen, men jag känner mig verkligen helt seg. Fattar inte speciellt mkt..?!
Fast han verkar inte märka det. Han tror typ att jag har koll på allt! xD

Har nästan skrivit klart engelskan. Men det har utvecklats från en "analysera-personer-i-hundboken"-text till "hur-det-är-att-sticka-ut"-text. Shiiet, måste nog skriva om hela min. Mitt betyg hänger typ på denna inlämningen.. :/

Filippa: Kineser säger L istället för R. Typ såhär: Välkomna!
HAHAHAHAHAHA, min lillasyster är smartast! XD :**

HAHAHAHA, Jasmin förställer sin röst när och ringer till Emma. XD
Jasmin (första gången hon ringer): Hej det är Jasmin!
Stefan: *suck* Hej..
Jasmin: Är Emma där?
Stefan: EMMA!!
Jasmin (andra gången hon ringer): *förställer rösten mkt ljusare* Hej, är Emma där?
Stefan: *suck* Emma, det är Jasmin!
Jasmin (tredje gången hon ringer): *förställer rösten mkt mörkare* Ehm, hej. Är Emma där?
Stefan: *jättesuck* Emma, det är Jasmin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0