Lördag

Igår gjorde jag inget speciellt. Hjälpte mamma och pappa att installera den nya boxen (vår gamla gick sönder efter fem år, R.I.P <3) och den nya videon/DVDn. (Woow, äntligen har mina föräldrar fattat att vi är sena och att vi borde skaffa det. Har velat ha det sen mamma berättade om det för nååågra år sen! xD)

Tyvärr funkade det inte riktigt så nu har vi inte femman (damp på pappa nyss, missar OTH!! :'O), trean och dansk tv2. Suck. Dessutom missade jag en halvtimme på min film så sen kunde jag inte se den heller.

Tjaa, inget mer hände efter det. Filippa och jag låg i soffan och läste roliga saker i KP! xD ("En tjej pussar mig alltid och jag tycker det är jättejobbigt, vad ska jag göra?" "svar: Ja, det kan vara jättejobbigt om folk försöker pussa en hela tiden. Säg till henne 'Jag blir jätteledsen när du alltid vill pussa mig!" hahaha, herregud vilka problem xD)
Och sen snackade vi om att en kille i trean har större bröst än mig!? xD :O

Kommentarer
Bianca

hello there! Vi har oxå box, men vi fick typ inga kanaler ändå... :'( hahaha. Hörru, när ska du svara? ha det bra :)

2008-01-20 @ 18:17:19
URL: http://ohscarlett.blogg.se
Jasmin

Nästa lördag tycker jag att studsbollar och te är en bra idé! =) det rimmade lite? XD Nu ska jag också läsa KP. xD

2008-01-20 @ 21:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0