Jag är uppe tidigt på ett jullov! :O

Nu snöar det. Jag undrar varför egentligen. Om det inte snöar på julafton kan det lika gärna vara! ><
Mina planer för idag är väl att jag ska ta mig till Flygelskolan och kolla på Lundaspelen.
Tidigare imorse var jag på Vårdcentralen och tog den andra sprutan mot livmoderscancer. Aj. Jag och pappa hade skitkul åt någon som försökt lösa korsorden i en tidning. Det enda som stod var "an". Det var det enda personen lyckades lösa. Förutom ett barnkorsord som var liite fellöst! X'D

Nu ska jag sminka mig och sen äta eftersom Flygelskolan ligger på ÖT. Tar ju lite tid att ta sig dit..!

Kommentarer
Bianca

gud va bra att ta sprutan :D ska också göra det!

2008-01-02 @ 19:23:26
URL: http://ohscarlett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0