Imorgon är det en annan dag

Jobbig natt. Fick bara sovit 3 timmar eller något..! :/

Först hade vi teknik. Bygg en stol. Fast jag och Jasmin satt typ bara och spelade "pappersvolley/fotboll". XD Mats (jag kan aldrig mer ta honom på allvar efter "Sa Christoffer att ni fick göra leksaksvapen?") brydde sig inte. Fast hann designa lite på min stol också. En Z:a stol med ett långt sugrör så att man kan dricka läsk (förutom om toaletten skulle gå sönder! XD).

Sen fick vi testa att fylla i våra gymnasieval. Lite läskigt. Nu känner man att det verkligen är på riktigt. Jag har velat sluta Fågel i snart 3 år, men nu känns det jätteläskigt. Fast skönt såklart!

Sen var det matte, NO och sen tema. Kollade på film. Dagen slut.

Kristian: Emelie, varför har du kryss under ögat? Är det typ en metafor eller liknelse? XD

Kommentarer
Marina

Hahahaha XD kåt på en katt xD hahah, * minnen * Mimmie mobba alltid mej och sa att jag lät som en kåt katt när ja skratta :p Elakt! XD'
Hahaah, dä kan jag väl göra ^^ Nu när jag har min superbraiga kamera :D
Bra! för då hade jag blitt lite ledsen i ögat faktiskt ): jag önska ja va där också >33 :*

2008-01-17 @ 07:05:07
URL: http://missanpassadx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0