idagharjaglyssnatpåinlustwetrustniogånger

Shit, jag har ju glömt berätta en del intressanta saker.. xD

Jag har nästan lyckats skaffa sommarjobb. Jag och Emma stack in på dagis igår och frågade Jan-Åka (framsteg: behövde inte hålla i en sten när vi skulle prata! xD) om vi kunde få sommarjobb där.
Han sa att det förmodligen skulle gå bra och så fick han våra nummer och sen skulle han ringa oss lite senare!!
Weey, det skulle ju va skitkul om vi fick. Det är ju mkt roligare att jobba på dagis med alla söta barn än att ligga på alla fyra i en rabatt och dra upp ogräs eller kratta eller sopa eller nåt sånt! :D

Ska kolla på Sylle i Malmö om lite mer än två veckor. När jag fick reda på att han skulle spela blev jag genast friskare (så jag kommer nog imorgon!)! Är det nån mer som ska dit? :D

Mr Hank är tydligen brorsa med en av knäckebröderna! :D Kul ju! :D

Väntar fortfarande på svar om Robins-bljetterna! *hoppas hoppas*

So long!


Kommentarer
Marina

skulle jättegärna kommentera alla en miljon SUPERLÅNGA inlägg xD Men shit. hur mycke hålelr du på mäd? inte undra att du blir sjuk. de 'ä nog inte BARA skolans fel xD >333
Jag kanske också ska sommarjobba på Dagis :D det ligegr ju ett dagis typ 50 meter ifrån mej o du minns ;D fatta lycksojobb dåälleh xD + att ungarna vill ju ALLTID prata med mig när jag inte har tid xD
hopaps bara dom låter mig jobbadär så ä de nog lungt (: Krampårej >3333333333333 :***

2008-01-23 @ 11:12:05
URL: http://missanpassadx.blogg.se
Jasmin

Jag vet inte vart jag ska sommar jobba. Jag vet inte ens om jag hinner det xD Jag längtar enormt till sommaren!

2008-01-23 @ 17:49:34
Amanda

Var är det Sylle ska vara någonstans?

2008-02-01 @ 11:59:51
URL: http://stayreal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0