Gymparedovisning

Det gick faktiskt bra hos optikern. Dom hade tagit ner tavlan på alla äckel-ögon och jag hade t.o.m fått bättre syn!!(?) :O Det är egentligen omöjligt, men det har jag iaf! Så nu är jag tillbaka på sweet -3.75 på båda ögonen. *Nice blurr*
Blev totalt förblindad av den starka lampan och jag tror jag började skela lite av det. Kändes som det iaf! XD
Han var i alla fall nöjd med att jag bytt sminkmärke (orkade/hann faktiskt inte sminka av mig..). Fast han klagade lite på att jag målade mascaran för långt in eftersom det täppte till några öppningar som tydligen sitter där..? xD
Sen berättade han konstiga historier om att man får hjärnhinneinflammation om man klämmer finnar och polio av råa (wtf?) äpplen. X'D
Har fått 2 gratislinser också. Vet inte om jag vågar ha dom imorgon. Det är inte rätt styrka så jag kommer se alla lite blurrigt isf, men vafan, kan va rätt skönt! ;D

Milenkos kommentar på min och Heléns redovisning: Bra, mycket bra. Kan man säga!
WTF?! XD Hur ska man ta det då? Jag tror att han riktade sig mest till mig när han snackade. Vet inte varför för jag skiter typ i mitt gympabetyg. Fast det är ju synd om Helén! XD
Äh, jag är bara glad att det är över. Imorgon är det skridskor som gäller.
Visst fan, måste ner i källaren och leta. Hoppas verkligen att dom passar. Och min vinterjacka är ju på lagning.. *kriiis* Plus att jag inte kan ha någon mössa eftersom jag ser ut som ett sär. Fuck. Skolkar nog imorgon! XD

Har inte pluggat någon franska heller. Bara för det så blir det ju säkert skriftligt förhör! ><
Har inte skrivit något på The Curious heller, vilket jag borde... Äh, får ta igen det i helgen. Om jag inte träffar Jasmin då? ÄH - DET LÖSER SIG!

Nu ska jag leta skridskor, dricka te, plugga som fan i en kvart och sen sova. (Varning för ointressant fakta! : Jag har kommit på att jag inte kan sova längre än 6 timmar för annars blir jag så jävla trött. Inatt sov jag 8 timmar och jag var nästan död när jag gick upp och en bit in på skolan. Men om jag sover 6 timmar eller mindre, typ 3.. xD, så är jag pigg. Bara så att alla vet det! XD)

  Nej, alla som hela tiden frågar: Jag har inte färgat om mitt hår! xD

Kommentarer
Marina

Hahahaha! Du målar ju ensåndära Döskalle ;D
We like ahaaaaa?! Puss >333

2008-01-18 @ 11:39:09
URL: http://missanpassadx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0