Fredagkväll

Jaa. Det har väl inte hänt sådär jättemycket spännande denna veckan..
Idag fick vi kolla på Vänner på svenskan. Det är vad jag kallar en bra lektion! Och Stina hade inte jättestort läxförhör, vilket också var bra. OCH det var första gympalektionen på länge som det inte ekade "SAAANNAAAA, VAD DU GÖÖRA?!" i hela gympasalen. Suck.

Var och tränade idag också. *duktig* Gick bättre än väntat. Förutom extrem träningsverk så! :D

Igår peppade jag en reporter på Sydnytt som fått en del kritik på sistone. Sa att hon inte skulle bry sig om gamlingar som inte har nåt liv..! Vi ogamla sitter som vi vill! :D Hon blev glad! :D (*leker lite Christofer*)

I helgen måste jag plugga. Känns som jag kommit efter..

Nu chattar jag med Marina om helknäppa saker. Typ att hon uttalar SF fel! xD (Ellerhur är det ESEF och inte ÄSÄF?! x'D) Och att danska är svårt att fatta. Och att hon måste komma ner fast hon inte har råd.
Nu har Therese anslutit sig också. Fast hon hånglar hellre med sin katt..?! xD
Ojoj, nu har Marina fått för sig att hon bara kan ta bort alla H:n och byta ut U mot Y så kan hon franska?
Alltså: 'ej! Jag 'eter Sanna och jag bor i Lynd! :D


Kommentarer
Tessan

hm...jag hånglade inte med katten han hånglade faktiskt med mig :P
låter som om den kväll snart får sitt slut "/

2008-01-11 @ 23:54:44
Marina

NÄÄÄÄ?! Meeen! du bara förvränger allt jag säger juh! XD Jag sa Hamster! Det stavas juh likadant på både svenska och franska, bara att i franskan så ljudar man aldrig H så man uttalar alltså Hamster 'Amster på franska XDD

2008-01-11 @ 23:57:22
URL: http://missanpassadx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0