Fredag

Nu har jag inte skrivit på några dagar och som vanligt har jag då en massa att berätta..

I fredags så hade vi (såklart) skriftligt förhör på franskan, precis som jag sa! Gick inte alls bra.. Stina dampade för att vi försökt lura henne att vi var tvungna att gå tidigare! xD ("Nån får hämta sitt schema och VISA MIG!!")

Gympalektionen tillbringades i ishallen. Fan va längesen det var man stod på ett par skridskor. Men det märktes väl också! xD Uppvärmningen var att man skulle åka runt och sen skulle man typ försöka ta tag i sina skridskor. Good luck, jag kunde ju knappt stå på mina!! xD
När vi sen skulle spela ishockey gick det väl inte sådär jättebra. När bollen var påväg och jag vände för att ta den, var den redan på väg tillbaka!! xD
Under lektionen kom Kristian upp bakom mig med sina kommentarer "Sanna, hallå?! Vad du gööra?". Fan va likt Milenko han låter!! x'D
Milenko själv stod upp och sov! x'D

På kvällen tränade jag för jag är så duktig! :D
Sen var det Robins. Äntligen har det börjat igen! Så sjukt roligt!! :''D Min mamma har blivit kompis med honom! :O Det är fuskigt!! Jag ska fan också börja jobba på SVT! :D

(HAHA, kommer ihåg praon på SVT. x''D
Någon var inne på toaletten och snöt sig med öppen dörr.
Jag jättehögt till Boel: Myyyysigt! ><
Varpå Robin kommer ut från toaletten! xD)

Kommentarer
Jasmin

Att jag missade robins! Och att biljetterna tog slut så snabbt :O Ishallen var riktigt roligt! Sååå längesen det var. Vi får åka dit ngn gång ;D

2008-01-20 @ 21:28:54
Tessan

hallå vem kan åka skridskor inte jag iaf xD fan jag kan ju inte ens stå på mina ben ibland xD!
Vadå jag vill också vara på SVT =)

2008-01-21 @ 21:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0