Första skoldagen

Första skoldagen. Vaknade 04.27. Hade drömt att min farmor hade blivit helt hjärntvättad av att gå på konsert så hon skallade mig när jag försökte krama henne. Sen vågade jag inte gå upp heller för..jag vet inte. Var bara rädd! XD
Dagen började med franska. Rätt chill eftersom vi bara satt i datorsalen, men sen gav hon oss läxa! :(
Sen var det matte vilket var jättesegt. Kom inte ihåg att det brukar va så segt som det var idag. Sen trodde jag att det var lunch, men det var engelska också. Gjorde typ inget. Skulle läsa i hundboken, men jag och Jasmin satt bara och snackade. SEN var det lunch.
Efter lunchen var det SO och vi fick tillbaka våra "1900-talet"-arbeten. VG+. Fattade aldrig riktigt vad som var dåligt.. Typ att vi inte hade satt rubriker på våra stycken? xD
Sen var det svenska och sen slutade vi med dubbeltimme i NO. Men som alltid pallade inte Jens ha oss så länge så vi slutade en halvtimme tidigare.

Ikväll ska jag städa, plugga lite och sen sova tidigt. Men imorgon blir det en väldigt slapp dag. Börjar 10.30 och har 2 lektioner. Sen slutar vi 12.15. :D

Den nya kjolen:
    
Fram                               Bak

Bråkade med pappa igår. Han tycker att jag får skylla mig själv om folk går och drar i dom två banden som hänger där bak! (Bild 2) Han tycker typ att jag inte ska klaga för det "är ju som en inbjudan - dra här!". Fuck no! Det är väl för fan inga tyglar! Om man har nåt vett vet man väl att man inte går och drar där! ><


Kommentarer
Amanda

Nej vi hälsade mest vi också för han kollade på byxor inne på H&M.. det var där jag stötte på honom! Så det var kanske inte världens bästa läge där heller...

2008-01-08 @ 17:53:50
URL: http://stayreal.blogg.se
Amanda

Nej vi hälsade mest vi också för han kollade på byxor inne på H&M.. det var där jag stötte på honom! Så det var kanske inte världens bästa läge där heller...

2008-01-08 @ 17:54:29
URL: http://stayreal.blogg.se
Tessan

Låter som att din dag började bra iaf xD det gjorde väl min med var bara lite seg och är troligen sjuk "/
Man ska aldrig taffsa...på någons kläder dom är ju heliga !

2008-01-08 @ 19:24:09
Marina

vart fan ska jag börja nudå? XD

Meeeeeeen?!
Klart ett helt inlägg ska va om dej. du är ju en av dom viktigaste personerna i mitt liv och jag både älskar och saknar ihjäl mig pådeeeeej >333333333 ( you know ) XD
De ä väl ingen fara om någon behöver dä? xD
man är ju vänd bort från varandra så de ä ju ingen som ser. och .. för att få plats får vi väl sätta oss med ansiktet mot ryggstöded istället och den andra får stå där bakom XD fattaru va ja menar? XDDDD
:******
ÄLSK TILL DEEEJ

2008-01-08 @ 20:18:29
URL: http://missanpassadx.blogg.se
Marina

De va EN scen bara juh XD EN scen XDDD HAHAHAAHHAAH du fattar knappt sjlv vad du säger ellerhur? XD SÖWTOOO! >3333

2008-01-08 @ 20:20:03
URL: http://missanpassadx.blogg.se
Marina

JAAAAA! ITALIIIIEEEEN! :DDDDD ( fast inte förrns i 3:an. Men wtf?! värt väntan juh :DDDDDD
HAHAHAH XD du känner mig för väl. XD Va den så fin? xD >3333

2008-01-08 @ 20:24:09
URL: http://missanpassadx.blogg.se
Bianca yeah baby

snygg kjol. Fast jag fattar inte det där med att det skulle vara en inbjudan att dra i banden, haha!
Ha de bäst penpal! :D

2008-01-09 @ 16:59:20
URL: http://ohscarlett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0