Filmkväll

Idag skulle jag egentligen kolla på en till match, men jag skippade det. Sov istället! :)
Senare idag ska jag väl försöka läsa lite i The curious incident of the dog in the night-time (stavningen kanske inte är rätt? xD). Den är tråkig.
Har fått julkort idag! xD Från Therese. Tack så mkt! :*

Igår var jag ju som sagt och kollade på Eos match. Den var ju inte så bra..! xD Fast Hanna sa att dom spelade bra, så jag vet inte.
Efter matchen stack jag, Emma och Emelie in till stan och käkade på Mc D och sen hyrde vi film och köpte godis.
Senare på kvällen stack vi hem till Emelie och kollade på Shrek 2 och 3.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH jag avled typ av skratt när grodan dog om och om igen! X'''D Alla andra satt där och nästan bölade och tyckte att jag var en horrible person, men va fan. Det var så otroligt roligt. När vi hade sett klart spolade vi tillbaka bara för att jag skulle få se det igen!! XD
Sen gick vi hem och jag chattade med Jasmin och skrev.

Nu ska jag städa.

Kommentarer
elin

ah, vi såg med Shrek 3 :D Jo, det va sjukt kul när grodan dog och återuppstod ju! XD

2008-01-03 @ 19:24:17
Jasmin

Jag ville se den! Vi får se den :D om du pallar se den igen ;D

2008-01-03 @ 19:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0