Some people judge me, not knowing that I'm the same (8)

Jag har tänkt på en sak. När jag går typ på stan eller så och möter yngre killar kollar jag alltid försäkerhetsskull på deras ben för att de inte ska strecka ut de så att jag ska snubbla. Och är alltid beredd på att de ska skrämmas. Det har blivit som en reflex. Är inte det rätt hemskt?

Imorse när jag vaknade var jag helt blodig i ansiktet. Hur mysigt är det? XD
Nationella provet gick bra. Skrev om hur förjävligt det var i sjuan. Och sen om The Ark. :)

Nu chattar jag med Matilda på msn. Annars har det inte hänt något speciellt idag. Yoga/pilates var kul. Och jobbigt. Nu ska tydligen alla köpa Gerdakort också?! Häärmisar! :P

Kommentarer
Jasmin

Asså idag xD jag trodde yoga mer skulle vara sånna mjuka övningar :P så var det situos hela tiden, eller för det mesta, gjorde helt ont i magen XD Vilka ska köpa gerda kort? :)

2008-02-07 @ 19:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0