SO-inlämning imorgon

Nu är SOn äntligen klar. Fuck va mkt det är med skolan just nu. Franska, matte, NO, SO...

Imorgon ska jag inte göra något annat än att plugga, plugga, plugga och sen sova!


caroline, - säger:

Men en sak slog mig nu. När man ska skriva om allt som utvecklades efter ska man skriva om hur kvinnor fick rösträtt och allt sånt då eller?

Sanna. JAG ÄR KLAR MED SOn!! säger:

var?

Sanna. JAG ÄR KLAR MED SOn!! säger:

i Sverige fick väl kvinnor rösträtt 1921?

caroline, - säger:

ja.

caroline, - säger:

Ska man skriva det?

Sanna. JAG ÄR KLAR MED SOn!! säger:

ANDRA VÄRLDSKRIGET VAR 39-45!! XD

caroline, - säger:

jag vet.

Sanna. JAG ÄR KLAR MED SOn!! säger:

Jaa?

Sanna. JAG ÄR KLAR MED SOn!! säger:

Då ska du väl inte skriva det?

Sanna. JAG ÄR KLAR MED SOn!! säger:

Då hade dom ju redan det?!

caroline, - säger:

HAHAHAHAHHA. OMG. Jag är övertrött -.-

Sanna. JAG ÄR KLAR MED SOn!! säger:

HAHAHAHAHAHAHAH XD

caroline, - säger:

Vad ska jag skriva då. >< xD

Sanna. JAG ÄR KLAR MED SOn!! säger:

Var?

caroline, - säger:

På sista?

caroline, - säger:

Liksom geografiskt. xD

Sanna. JAG ÄR KLAR MED SOn!! säger:

På geografiskt tänkte du skriva att kvinnor fick rösträtt 1921?! XD

Caroline är trött. Jag med. ><


Kommentarer
caroline.

Haha. I wanna sleep.

2008-02-10 @ 23:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0