Salo hatar mig

Bevis på att Salo (marsvinet då) hatar mig:
Igår höll pappa honom. Då var han helt lugn. Sen ville jag hålla honom. Såklart börjar han genast klänga runt på mig. Efter att tag blev det lite jobbigt (jag är ju inte så bra på att ta honom om han smiter, brukar mer hålla upp handduken! xD) så jag skulle ge honom till Filippa. Då insåg han väl att om han skulle hinna jävlas med mig något mer var han tvungen att göra det direkt. Så han kissade. Mycket, längs mitt ben. Mysigt.

    



Idag har jag varit lite allmänt fräsch.. xD
Varit ute och gått en lång runda. Och sen pluggat en massa också.
Kul lördag..

Kommentarer
Amanda

Yes jag såg Kristofer där också.. Krångligt namn på tv programet alltså.. xD

Nej eftersom jag har vattenkoppor så kan jag ju inte åka och kolla på Sylle...:( Skulle han sjunga helt själv eller? eller var det med The Guild?
kram

2008-02-03 @ 06:11:59
URL: http://stayreal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0