Jag är bäst på engelska! :D

Idag är jag glad. För vi har fått tillbaka våra engelska uppsatser
och jag fick jättebra. Jenny var t.o.m imponerad. :'D

"Ja, det tycker jag sannerligen att du ska vara!
Stolt kan du också vara över din uppsats Sanna.
Den är utan tvekan det bästa du har skrivit
på engelska (ja, av det jag har läst alltså).
Du redogör tydligt för de olika situationerna
och tolkar det som sker. Sedan jämför du
dem och drar slutsatser av det. Slutligen
knyter du an till dina egna erfarenheter
vilket ger texten ytterligare en dimension!
Din språkbehandling är säker! Engelskan
räcker gott och väl till för att uttrycka dina
tankar på ett nyanserat sätt. Jag är
imponerad! MVG"

Detta måste väl nästan betyda att hon höjer mig!? :D

(Jupp, detta inlägget var bara till för att skryta lite om
mina engelskaskills! :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0