ICA Kvantum

Idag hängde jag och Filippa med mamma och handlade.
Filippa: Ehm, Sanna..
Jag: Mm..?
Filippa: Alla kollar på dig!
Jag: Jag vet! Det gör folk alltid. Plus att jag har denna jackan på mig.
Filippa: Om jag går här brevid kanske dom kollar lite på mig också?! :$ (:

Jag förstår att det måste vara svårt att ha en sån ball syrra! ;D


00.10
Nu har Tommy gått hem. Han hade nåt långt seriöst snack med mig efter middagen om hur man ska välja sina vänner. Det var innan det ballade ur helt. (På slutet lovade han mig att han skulle ringa till sin kompis Rolf så att han skulle kolla på mitt hår och sen klippa det på ett annorlunda sätt.)
Fast vafan, man träffar ju honom, vad blir det (?), en gång om året. Det är ju kul att höra på hans historier från Indonesien. Och nu har han fått ett litet barn också. Söte! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0