Blahablaha

Det öste ner. Tårarna blandades med regnet. Jag sprang. Kunde inte stanna kvar längre. Sprang så snabbt jag kunde. Bort, bort.
Fick mer och mer håll i sidan och snart började det kännas som kramp.
Jag sprang tills jag inte orkade mer, mina ben vek sig och jag trillade ner på rygg.
Min ilska tog över och jag skrek rakt ut.
Sen vände jag mig om och spydde ner i gräset.

Asså jag kan verkligen inte skriva mer. Det blir bara blaha blaha (som ni kan se ovan!). Skit som ingen vill läsa liksom. Tankarna bara snurrar runt...

Kommentarer
Marina

:( Åhhhhhhhw! jag vill komma till dej på lovet jag är så pissed! vafan ska min mosra o syrra bestämma saker på lovet när jag redan har bestämt att jag ska till dej?! GAHR! gonatt! >3

2008-02-05 @ 12:20:18
URL: http://missanpassadx.blogg.se
caroline.

Vilket program? Var det det om nån som bet av bröstvårtor? xD
---

Haha. Nej. Jag menar outsiders och annan skit. xD

2008-02-05 @ 19:37:20
Tessan

Känns jobbigt att känna så som du göra visst jag känner väl något liknande...hoppas att det snart kommer gå över och att allt kommer kännas lättare när det jobbiga är över! :*

2008-02-05 @ 21:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0