Torsdag

Har färgat om min lugg ikväll.
Imorgon slutar skolan.

Puss alla älsklingar som läser min blogg! :*

 

(Till er som tänker "Varför täcker hon sin näsa/mun?" säger jag: För att jag är förkyld och min näsa är ännu större än vanligt..
Till er som tänker "Oh, hennes lugg matchar garderoben OCH naglarna" säger jag: Ja, jag har ju tänkt på det. You know me! ;D
Till er som sen tänker "Men hennes nattlinne matchar inte - är hon sjuk?!" säger jag: Jag vet, mår smått dåligt över detta. Men jag ska ju bara sova. Och imorgon byter jag till ett rött nattlinne. Oroa er inte!
Till er som tänker "Men fan va snyggt hennes hår var lite lockigt sådär" säger jag: Mitt hår ser inte ut så när det är lockigt. Nu är det bara nytvättat och småvågigt! ;)
Och tillsist, till er som tänker "Fan va snyggt!" säger jag: Lämna en liten trevlig kommentar om det? :D)

Kommentarer
Marina

Vad händer om man tänker såhär då:

Fan vad jag saknar henne! <3

2008-12-19 @ 11:10:16
URL: http://everpresentpast.blogg.se/
You-Know-Who

Fan vad snyggt xD

2008-12-19 @ 19:28:50
V

åhhhhh vad bra det blev :D

älskar dina förklaringar oxå xD

2008-12-19 @ 20:52:22
URL: http://musicinmylife.blogg.se/
Elin

HAHA XD

jag älskar ditt hår! och alla vet att du alltid matchar XDXDXD

och du var sjukt fin i lockigt hår på skolavslutningen:D:D:D:D:D:D:D:D::D<33

2008-12-20 @ 18:02:58
URL: http://elin-nilsson.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0