Tisdag = Bra dag? ;D

Jag är i princip klar med historieplugget (kan ni fatta det?!)! :D Så för en gångs skull har jag tid att blogga! :D

Det har varit en jättebra dag, på riktigt! :D:D Det var en jordbävning här imorse, tydligen. Jag vaknade tyvärr inte av den, men ändå! ;D ("...lite spänning i vardan!")

På bussen imorse var det massa dagisbarn.
Dagisbarn 1: Vet du vad den kyrkan heter? *pekar på domkyrkan*
Dagisbarn 2: Nää?
Dagisbarn 1: DUMKYRKAN!
Sen skrattade båda jättemycket och länge. xD

På matten hade vi betygsnack med Ulla. Hon sa att jag är exemplarisk typ 100 gånger under mitt 2 minuter långa samtal! ;D (JA-A, LÅT MIG FÅ SKRYTA NÅGON GÅNG!!!) Och hon sa att om hon hade satt betyg idag hade jag förmodligen fått MVG! :D (Provet gick tydligen också bra - fattade inte riktigt vad det betydde med alla siffror och plus? xD)

Sen var det samhällsprov och det kändes bra. Jag får inte alla rätt, men jag hoppas på ett VG där i alla fall..! ;)
Eftersom det var äcklig lunch drog Elin & Cajsa med mig till McDonalds där vi chillade. (Fast inte på vårt vanliga ställe eftersom nån hade tagit det! :@) Det börjar bli en "god vana". Men det är bara för att det är billigt nu. Jag & Elin får väl lägga till det som nyårslöfte? ;D

Efter lunch var det geografi (Elins fasa? xD) och då hade vi betygsnack. Jag fick MVG på mitt prov och han sa att om han hade satt betyg idag hade jag fått MVG! :D (OOH, 2 GÅNGER I SAMMA INLÄGG! :O)

Sen hände inget mer intressant i skolan. Men när jag kom hem hade jag fått två sms från Viktoria (hade glömt mobilen..).
Det första var om jordbävningen. (Hon var den enda som ville kolla läget - om jag överlevt. Ingen annan brydde sig? ;O)
Det andra handlade om överraskningen jag skickade till henne! xD

 
SANNA! Tack!
Asså bilden var bäst! xD
Jag skrattade så jag grät! xD :*

Kommentarer
V

hahahah åååh den bilden in my heart :D: :D <3

grattis till dina mvg :D

2008-12-19 @ 19:54:59
URL: http://musicinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0