Söndag (Lucia är över!)

Idag blev det lussebullsbak. (Som vanligt gjorde jag inga "vanliga".)
Garfunkel kan förvänta sig ett mail med en bild på en lussebulle som ser ut som honom snart. Kul! :) Jag gjorde även Dregen (som btw var med i Faddergalan för alla som missade det. Så fin han är!!! :''D) och Filippa gjorde Bowie. (Pappa: "..den är precis som du - lite degig!!". Typiskt honom! xD)

Inget annat av intresse har hänt idag annars. Hittade en biblioteksbok som mamma kommer behöva betala för eftersom den är 3 månader sen.. Oups. Har även aktiverat mitt CSN-kort. Finally. (Så Elin & Cajsa, mina favorit "McDonalds på lunchen"-kompisar: Nu kan vi äta billigt på McDonalds ytterliggare en gång! ;D)

Nu ska jag sova. Plugg-dag imorgon! (Hur kan lärarna vara så elaka att dom lägger 2 stora prov sista veckan? Jag dör!)

(Julklappsstatus: Allas juklappar utom Thereses och Matildas är bestämda.)


Sexigast bild, m-hm!

Kommentarer
Elin

hahahxD fan va coolt! jag vill med göra lussebullar med garfunkel på :O

jaa:D en dag denna veckan är ett måste! vi måste ju använda upp din kupong också :O annars är det ett slöseri på bra mcdonalds mat :O x) <3

2008-12-15 @ 20:50:06
URL: http://elin-nilsson.blogspot.se
V

eller hur?? varför 2 prov sista veckan? (om du undrar varför jag kommenterar så sent är för att jag är 100 inlägg efter xD)

2008-12-16 @ 21:46:44
URL: http://musicinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0