Onsdag

Matteprovet gick så jävla bra idag. Vill inte hoppas på alla rätt, men snällasnällasnälla MVG i alla fall? :/ ;)

Det är 2 veckor kvar till julafton. (Även om jag just nu längtar mer till juldagen för då ska Jonas ha sitt vinterprat. Längtar ihjäl. Och till att Jojja kommer! :*:*:*:*)
Bara jag får "The Heroin Diaries" är jag nöjd. Skulle inte vara helt fel med en mobil också. (Så att man slipper fastna med håret när man pratar för att hela skärmen är sprucken..) Och en bättre kamera hade också varit bra. Jättebra! :)
Men som sagt. Bara jag får Nikki Sixx dagbok så är jag nöjd! :D (Nöjd nöjd nöjd, mannen här är jättenöjd (8))

(Och nu håller alla tummarna för att Jonatan gör engelskan ikväll och sen skickar den till mig!)

Kommentarer
emms

Jag vill också ha Heroin Diaries! :)

Jag läser The Dirt nu, den är sååå jävla bra! Askonstig och störd, men bra ;p

Anonym

åhh vad roligt att provet gick bra...hoppas att du får MVG :D: :D

2008-12-11 @ 18:04:29
Marina

Jag fick IG på mitt matteprov! YEEEAY ><

HATA matte.

jag tänkte köpa The Heroin Diaries till dig men jag var så osäker på om det var den du ville ha. jag hade för mig att det var en annan. Men, då får du den säkert ändå så tur det x]

2008-12-11 @ 18:07:43
URL: http://everpresentpast.blogg.se/
Marina

Näe. Inte vad jag vet iaf. Jag har bara en här hemma. Så jag har ingen aning. tyvärr :/

jag går ju aldrig i kjol så du är ju mer van ovh sedan är det ju typ 100 grader kallare här uppe :p

+ att jag halkade och ramlade i snön så det var jävligt kallt xP

2008-12-13 @ 13:59:40
URL: http://everpresentpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0