Måndag

Ny vecka. Inte så stressig. Inte som nästa vecka i alla fall..
Skönt med håla idag. Undra om det blir det imorgon också?
Skulle inte vara helt fel ju..! :)
Lite tomt utan Cajsa idag. Hoppas hon kommer imorgon.
Jag saknar Jojja och jag dricker julmust ur ett vinglas.
(Denna texten hänger inte direkt ihop, men jag tror att det är bäst så.)
Vår engelskdialog är sämst. Jag orkar inte riktigt bry mig..
Elin tyckte min lugg var fin idag.
Blir inte julkalendern bara sämre och sämre för varje dag? :/

Nu ska jag räkna lite matte. (Sen ska jag mysa med en dvärg. Uuh.)
11 DAGAR TILL LOVET! :D:D:D


Kommentarer
Aino

11 dagar till lov, weheeeey!

2008-12-08 @ 21:01:31
V

hhahah en dvärg?? what?? xD

2008-12-09 @ 21:00:02
URL: http://musicinmylife.blogg.se/
Marina

10 dagar till lovet! yeeeay!

2008-12-10 @ 06:15:13
URL: http://everpresentpast.blogg.se/
You-Know-Who

Aauw, läste detta lite sen (fredag) men ändå :). Trevlig helg min favorit Sanna! :D

2008-12-12 @ 22:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0