Igår träffade jag UFFE! ;O <3

Måste ju även passa på att berätta om det omtalade "Uffe-mötet".

Jag, Elin & Cajsa tog bussen direkt efter skolan till Lomma. Cajsa lämnade oss helt ensamma i "stora" Lomma, men eftersom jag vågade fråga en random tjej där hittade vi till Piläng i alla fall. (Fast sen kom ju Cajsa på sin "Gula pilen/blixten")

Väl framme på Piläng var jag (SÅKLART) tvungen att gå på toaletten (NO SHIT! *Elin & Sannas sämsta humor*). Men jag fick inte gå på vilken toalett som helst. (Har jag sagt att Cajsa har gjort upp en planering för vilka toaletter vi ska gå på under dagen? ;D) När jag kom ut hade dom andra lämnat mig! :O Men jag hittade dom tillsist.

Träffade Uffe. Han var.. inte riktigt som förväntat! xD Låt mig bara säga att det var bra att jag inte gick och köpte nån dyr push-up och blonderade mitt hår i alla fall! ;D

Sen började intervjun. Det var jättekul. Smör, smör & mera smör. Och såklart Cajsa som skrattar! x'D Och Elin kastade sin mössa på mig mitt i intervjun. Heeeelt utan anledning! x''D (Okej, just då höll jag på och dö av skratt. Stackars Uffe! xD :*) Men han var verkligen jättetrevlig och han verkade vara en jättebra lärare. Smööör. (Ost? xD)

När vi var klara gick vi till Smultronstället (Det låter helt dirty - men det är ett dagis... Jag vet, jag blev också besviken! ;O) och under tiden fick vi guida mamma i Lomma. (Eller ja.. Cajsa fick. "Kör hon på typ en väg liksom?". BRAAAA! xD)

Bra kväll, bra intervju (förhoppningsvis)!
Puss till Cajsa & Elin (och såklart vår allas UFFE! <33 xD)

Kommentarer
Kinga



pssst! Missa inte Julklapps-rims tävlingen på min blogg!

Du kan vinna en utav 3 bloggdesigner!



Kika in och prova lyckan!

GOD JUL!!! Kram Kinga =P

2008-12-16 @ 23:34:13
URL: http://accesstobeauty.blogg.se/
Du-vet-vem-och-samtidigt-inte

hahahaha<hnahahahahahajhqhahqahahawhqahqahahahah, kisse-sanna xDxDxD

2008-12-17 @ 12:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0