Hej då 2008! :D

Nu är snart 2008 slut. Helt klart mycket bättre än 2007! :D

Satt och kollade lite på gamla inlägg och det är så mycket man glömmer.. Kan t.ex. inte fatta att det var detta året som jag dog av skratt när vi kollade på Shrek 3. Det är ju en evighet sen!


Detta är i alla fall saker jag kommer ihåg som har gjort livet lite mer värt att leva:

- Träffade Therese för första gången

- Såg Ola i Växjö och träffade Therese igen

- London med Marina

- Träffade Jepson

- Slutade på Fågelskolan

- Kom in på Spyken

- Sundsvall

- The Ark på Gatufesten
- Kungälv

- The Guild i Falkenberg
- Åkte till Jojja

- Marina & Therese kom hit

- Backyard Babies på Sundspärlan
- Började på Spyken

- Göteborg med Jojja

- Garfunkel i Göteborg

- Åkte till Marina

- Såg Bob Hanssons "Heja Världen!"

- Träffade Jojja i Malmö

- The Guild på Mejeriet

- Jesus Christ Superstar

(Och jag har säkert glömt nåt, men whatever! ;D)

Det allra bästa detta året var London med Marina, Sundsvall & Garfunkel.

London var helt underbart. Jag och Marina var i en liten lyckobubbla och allt var bara så jääävla bra där!

Sundsvall var perfekt. Träffade Jojja för första gången och fick se Ark. Kan det bli bättre?
Jag kan fortfarande inte fatta att jag sett Garfunkel. Art Garfunkel. Han är bäst. Punkt.

Har lärt känna en hel del nya människor. Aino, Viktoria & Evelina är de jag kommit närmast. När jag började på Spyken fick jag också en del nya vänner, men framförallt Cajsa & Elin.

Det har tyvärr varit lite dåligt med konserter detta året.. Bara EN Arkkonsert! Och EN Backyardbabieskonsert. Å andra sidan fick jag se Garfunkel och det väger upp rätt bra.
Känner på mig att nästa år kommer bli bättre. Har redan lite inplanerat. The Guild och Backyard Babies. Och sen blir det ju JCS igen. Och An Arkeology-releasen och Ola Salo+Amandakvartetten. :D

Annars har jag inte några förhoppningar på nästa år egentligen.
(Men man kan ju hoppas att 2009 blir mitt år eftersom 2008 tydligen inte blev det..)

Sen måste jag även passa på att tacka Jojja, Marina, Matilda, Therese, Aino & Viktoria. Ni gjorde också livet lite mer värt att leva! :**

6,5 timmar kvar. Hey ho, let's go! :D


Kommentarer
V

åhh du är så fin!

gott nytt år! :D

2009-01-01 @ 12:31:27
URL: http://musicinmylife.blogg.se/
Marina

London! jag kommer aldrig glömma det. Så himla underbart det var, helt sjukt egentligen :')

Ska vi försöka åka dit i höst? om jag hittar ett sommarjobb?

Fast du kanske har ändrat dig? pinsamt isåfall. ehe. men ja haha. jag är inne i ett lyckorus så ja.

Jag älskar dig! glöm inte det :*

2009-01-01 @ 12:55:43
URL: http://everpresentpast.blogg.se/
Aino

Tack själv :**

2009-01-01 @ 14:46:18
Therese

Jag älskar dig<3

2009-01-01 @ 15:48:05
URL: http://lillrosen.blogg.se/
CJ

Gott Nytt År så här 3 dar efter.. Eller 2... Eller vad det nu blir xD



Puss på dej! :*

2009-01-03 @ 01:32:35
URL: http://www.laget.se/HKAF9
Elin

GAAAAAAH<3 hej: GÖTT NYTT ÅÅÅÅR hostinte alls senthost*

2009-01-07 @ 18:02:36
elin

GAAH<3 min inlägg raderades!!!! aaaaaa hej:'



GÖTT NYTT ÅÅÅRRRR!! hostinte alls senthost

2009-01-07 @ 18:04:00
elin

hoppsan det blev visst inte alls raderat och * gjorde vist tjock text, jaja då har man lärt sig något nytt.;)

2009-01-07 @ 18:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0