Fredag

Nu sitter jag och Cajsa och "jobbar" med svenskan. Eller.. Vi kan inte göra något. Elin har övergett oss. Hon vill hellre göra opponering! :O
Vi har gjort en intervju med Fredrik (puss!) och Cajsa skrattar all the time! Hon är söt hon. Hon sitter t.o.m. och skrattar för sig själv NU! xD

Vi har haft geografiprov och det gick jättebra. (Speciellt för Cajsa som inte kunnat sluta le sen hon kom ut från Aulan.)

Nu sjunger hon. "Internet är låångsamt". Och nu vill hon äta på McDonalds? xD


Oj, detta blev ett Cajsigt-inlägg. Hej då! :D

(btw, hon skrattade t.o.m när hon läste detta!)

Senare:
VET NI VAD CAJSA PRECIS SA?!
ATT JAG ÄR EMO! HON KALLADE MIG EMO!!!

Och nu vill hon bestämma syfte också. Suuck!
Vill ni veta hennes mail?
jagvetallt@bäst.se SKRIV HATMAIL FFS!!!

(Ibland sent på kvällen kan jag höra hennes skratt.. Jag är rädd! xD)

OCH! Cajsa kollar porr på bilddagboken! :O


Kommentarer
Mohaha ;)

Haha, din tönT! :D (Tack!)

2008-12-05 @ 14:43:32
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNA!!!

jag kommer kasta en förbannelse över dej så du alltid kommer höra mina skratt! MOhahahahahha xD

2008-12-05 @ 14:53:42
Elin

HAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHA XDXDXD vadå övergett? :O:O:O:O:O:O:O jag var TVUNGEN!!!!





jaa donkan:D eller neej! fy på oss äta stackars köttrester...



MEN gott är det:D



Jaa CJ är läskig:O:O HAN SA ATT HP ÄR SMÄLLAR MAN FÅR TA!!!! VAD ÄR DET FÖR KOMMENTAR:O:O:O

2008-12-05 @ 22:35:01
URL: http://elin-nilsson.blogspot.se
DU-Vet-Vem

En kommen tar man får ta xD

2008-12-07 @ 18:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0