Onsdag

Som vanligt är jag redan efter med min planering. Och det blir ju inte bättre av att jag sitter här. Men jag måste vila min mage lite..

Idag hade vi diagnostiskt prov på matten. Det gick väl rätt bra får jag nog ändå säga. Har ju säkert några fel, men jaja. Så kan det vara! x) Sen hade vi historia & svenska. Diskuterade typ framtiden och varför historia är bra. Jag räckte upp handen, men Johanna tog aldrig mig? ><
På svenskan satt vi bara och snackade för att typ lära känna varandra. Hamster-tjejen borde nog döpas om till klätter-tjejen..

Efter lunch var det idrott. Svennis verkar bra! xD Mycket bättre än Mille (ehm, svårt? xD)!

Nej, nu ska jag börja på min planering. Imorgon är det "lära känna varandra"-dag.

Kommentarer
Marina

lära känna varandra dag efter en vecka? haha. kul ^^

vi har typ redan lärt känna varandra ( thank god )

idrott för första gången imorgon. får se hur det går ._.

2008-08-27 @ 18:41:17
URL: http://missanpassadx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0