London :*

Känns som att jag inte bloggar lika ofta längre.. (Kanske bara jag som märkt det!)
Sitter i alla fall här och chattar med Jojja som precis kommit hem från Gotland och gissa vad.. Hon bjöd precis med mig till London! Haha xD Det hade varit sjukt kul, men jag tror inte mina föräldrar är beredda att betala min biljett eftersom det bara var 3 månader sen jag var där sist! (Och jag förstår ju verkligen det! xD)

Förövrigt har jag lite ångest över min packning till Stockholm.. Den kommer vara enorm! Jag ska ha med mig: kudde, kläder och stuff till 5 dagar, plattång, hårtork, stor necessär, laptop, massa DVD:er och hennes present som är extremt ömtålig..! xD Hennes pappa kommer ju tycka att jag är helt störd i huvudet! xD Tur att jag sover utan täcke annars skulle det också med! x'D

Jag berättade för Jojja att jag tar lång tid på morgonen. Hon tog det ändå rätt bra! ;D (Eller ja.. tills jag sa hur lång tid! xD) Vi får väl se hur bra det kommer gå när jag väl är där.. xD (Jag vet, jag är jobbig på morgonen, men jag ska snart sluta! xD)

Filippa: Asså vet du att du skrattar för dig själv när du chattar?
Ehm, ja? Ursäkta för att mina kompisar är så himla roliga! x'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0