Måndag

Det var så bra igår hos Matilda. Te i hennes säng medan vi snackade om allt som hänt den senaste veckan. Hoho, det var mycket det! (Som alltid..)
Mådde inte så bra när jag kom hem, men sånt får man ta. Ångest & lite sömn ska inte blandas..

Första måndagen med SP1c var bra. Började med franska kl 10 och det var jävligt skönt. Vi fick typ ett häfte med uppgifter OCH facit! XD Sen hade vi SH och det var jättekul. xD "Studiebesökförsök: Testa polisen"

Sen var det lunch (måste det alltid vara så lång lunch? -.-) och sen engelska. Kul på engelskan med. Först skulle vi typ hitta nån från Finland i klassen (good luck med tanke på att det inte finns nån! xD) och sen bestämma vad vi ska göra dom andra lektionerna. Speak, read & write var våra förslag. Eller nåt! x)
Och sen skulle vi rita och berätta och såklart hamnade jag med Tobias som hade värsta utläggningen som jag nu ska återberätta för alla (good luck!)..

Kom hem och började skriva på min franska, men det sket sig efter typ 5 rader. Vet inte vad jag mer ska skriva. Jag kan inte franska! Jag ska fan byta till italienska. Dom får sitta och titta på engelska filmer! :O

Nej, nu ska jag nog ta itu med franskan i alla fall. Och om jag är riktigt duktig även träningen! Den som lever får se!

Just det, hotell till Göteborg ska också bokas.
Imorgon är det en månad kvar. Yes!


Kommentarer
V

skojsigt :)

vad ska du göra i gbg??

2008-08-26 @ 09:45:07
URL: http://musicinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0