Spyken: Dag 2

Gud vad trött jag är. Och det har bara gått 2 dagar. Får väl lägga mig tidigt ikväll. Kanske skippar Flogging Molly.. Jag vill sova!

Idag har jag lärt mig dom flesta namnen. Även killarna. Nu vet jag vem Jonatan, Anton, Tobias och Martin är. Och Jon! ;D Vi börjar komma varandra närmare och idag har jag berättat att jag är rädd för Salo. (Bad idea?)

Idag har vi även haft våra första lektioner. Första var matte med en kind of weird 62-årig tant. Ulla. Får väl se hur det blir! xD Hade franska sen och SÅKLART blev det som jag trodde. Intervjua varandra och och sen ställa sig upp och berätta på franska om den personen. Suck. Och jag råkade säga "imorgon" istället för "halv".. Bra första intryck! ><

Efter lunch var det svenska. Johanna verkar jättebra. Vi ska ha henne i historia också. Kommer nog bli jättebra. Mina 2 favvoämnen!
Hade engelska innan vi slutade. Martin heter läraren och han verkar bra. Han hade bott i England, vilket hördes för han hade fin engelska! (Med lite svenskbrytning, vilket var tur - annars hade jag kanske blivit kär! ;P)

Alla verkar för övrigt trevliga och snälla och ingen har kallat mig emo.
Jag gillar Spyken.


Kommentarer
Jojja

JAG BLIR OCKSÅ ALLTID KÄR I DOM SOM PRATAR ENGELSKA! Särksilt brittisk engelska ;D som Bowie kanske?!? XD

2008-08-21 @ 17:22:47
Viktoria

hihi varför har man massa gamla tanter i matte??

2008-08-21 @ 20:52:03
URL: http://musicinmylife.blogg.se/
Marina

sv: haha ja-a. jag tröttnar aldrig på den intervjun. har nog sett den ett X antal gånger för mycket xD

2008-08-21 @ 21:56:28
URL: http://mrscissorhandss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0