Natt

Har inte gått och lagt mig än. Det är så fruktasvärt skönt att vara ensam uppe och lyssna på musik i mörkret. :) Och om jag vill ha chansen att använda datorn får det bli såhär mitt i natten! Jag har även passat på att skicka iväg ett mail till E för att förklara situationen här just nu. Och ett till Matilda. Har även städat rummet. Imorgon ska jag dammsuga och skriva en någorlunda bra presentation av Tobias på engelska. Det kommer gå.. sådär. Kan vi inte sluta presentera oss själva och varandra hela tiden? Jag undrar lite hur det blir med datorkunskapen. Sista lektionen att arbeta med Power Point skulle vara på fredag. Då är det DD. Hmm..? xD

Okej, jag svamlar. Längtar till 26 september så jag håller på att dö. Det kommer bli så kul. Och mysigt. :)
Berättade förresten för mamma att Ark ska spela i Grekland nästa vecka. Hon var direkt på. "Jasså, vaar?" xD På måndag ska hon lämna en lapp på sitt skrivbord där det står att hon inte kommer komma på tisdag eller onsdag p.g.a. en familjeanlägenhet och sen kommer vi ta första bästa plan till Grekland och se Ark. Och när jag kommer dagen därpå till skolan helt solbränd i ansiktet eftersom det var en utomhuskonsert kommer jag skylla på att jag var hemma och hade rödsot. Bra plan!

Idag har jag inte gjort nåt speciellt. Gick upp sent, vilket var skönt. Åt frukost vid 3. Kollade på Sanningen om Rödluvan tillsammans med Filippa. Den var jättebra i början, men sen sög den hårt så vi orkade inte ens se klart den och bytte till Vänner! xD Jag har märkt att Filippa inte ens behöver ha text längre. Hon har redan sett dom så många gånger att hon kan dom + att hon äger på engelska. När jag var lika gammal som henne kunde jag knappt prata om jag minns rätt. Och vissa personer i min klass var fortfarande på stadiet där man säger "fink" istället för "think". xD

På kvällen satt jag och mamma och lyssnade på Simon and Garfunkel. Hon med vin och en bok, jag med starkcider och min dagbok. Läste lite från tiden innan jag träffade Jojja och mina tankar om henne. Det är jättekul nu. xD Lite senare satt hela familjen och kollade på Sky. (Eller ja, jag och Filippa låg i soffan och myste! ;D)

Btw, sa jag att mamma har köpt Blod, svett och dårar till mig? :D Bara sådär! Det var mycket snällt. Har inte börjat läsa den än för jag håller fortfarande på med Mig älskar ingen (mkt bra - läs!), men såfort jag läst ut den ska jag börja på BSOD. :D
Bästa Backyard Babies låten just nu är nog Be Myself And I. Försökte komma på hur länge jag lyssnat på dom idag. Gick inte så bra. 2 år? 3 år? Rätt länge i alla fall! xD

Tveksamt om någon kommer läsa detta. Grattis om ni gjort det!
Hoppas det händer något kul imorgon! (?) :D

Kommentarer
viktoria

haha what?? är det sant?? ska ni till grekland??

vad är det de ska spela på då??

2008-09-01 @ 16:39:23
URL: http://musicinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0