Kväll

Franskan & engelskan är fixad. Skrev extra stort på franskan, men skitsamma! :P Jag orkar inte riktigt bry mig mer om det! xD
Hoppade över träningen och städade istället. Måste egentligen skriva frågor till Elisabeth också, men jag tar det imorgon. Det är nog bäst så. Annars blir det väl bara flummfrågor! xD

Filippa hatar att jag spelar Simon and Garfunkel hela tiden, men jag kan inte hjälpa det. Har kommit in i en S&G-period som man gör ibland! :) Mamma och pappa uppskattar det iaf! ;D
Jag: *sjunger till pappa* Are you goin' to..
Pappa: *stämmer in* ..Scarborough fair?

Nä, nu väntar mamma och pappa med te. Filippa ska gå och lägga sig.
Lalalala, det finns ingen bättre glädje än skadeglädje! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0