Jag är bra! ;D

Ikväll lyckades jag bränna mig. Och skära mig. Lyckat.. oO
Måste städa och allt egentligen. Ååh..

Det händer för mycket nu. Jag hänger inte med! Jag försöker verkligen, men det kan ju inte fortsätta såhär - det inser jag själv. Jag intalar mig själv att det är okej att säga nej, men seriöst? Är det det?

"Du är så jävla bra. Vad hade jag varit utan dig? Jag hade inte varit något. Du är fan den underbaraste personen jag har haft. Du är så himla svår att beskriva. Det går inte att göra det, jag kan inte hitta ord till dig. Men du är mig det vackraste jag nånsin kan få. Det är inte många som haft sån tur som jag har haft att få dig som vän. Du är så saknad! <3 Älskar dig så enormt mycket."

Jag gillar fina sms.

Kommentarer
Tessan

Du är så otroligt söt och fin! Hela itt liv går ut på dig<3 Du är som en saga för mig<3 ^^

2008-08-11 @ 21:33:45
URL: http://lillrosen.blogg.se/
Viktoria

usch det gör ont, jag brände mig på ett strykjärn för typ ett år sen xD det finns kvar^^



svar: du gick väl fram och sa hej??!! kan du skicka ett mejl och berätta! PLEASE let me hear! :D

2008-08-12 @ 09:08:26
URL: http://musicinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0