Hemma igen.

Nu är jag hemma igen. Detta har varit några av dom bästa dagarna detta året! Jag hade inte behövt vara orolig! Jojja var lika fantastisk och om det är möjligt tror jag att jag älskar henne ännu mer! Tveksamt om hon gör det för efter 5 dagar tillsammans har hon nu fått reda på alla mina brister (som det brukar ta typ 1 år för andra att få reda på..)! xD

Ramlar världen samman när man inte är hemma? Eller är det för att när man är hemma så kan man få lite små-smashar varje dag, men när man varit borta får man allt på en gång när man kommer hem?
Jag är i alla fall för trött för att ta itu med något av det ikväll. Det får bli imorgon.

Nu ska jag sätta på mig mitt nattlinne som är helt nersprutat med Jojja-parfym (precis som min dator.. ;D) och dricka te.
Inte ens te känns lika inbjudande utan Jojja..

     

Kommentarer
Jojja

NEEEEEJ JAG ÄLSKAR DIG OCKSÅ ÄNNU MER!!!! TROTS dina underbara brister <3333333 och nu beordrar jag dig att komma tillbaka på en gång så vi kan ta lite mer te, diskutera Bowies och Olas likheter och blanda lite mer parfym!!!!:D fast jag kommer ju snart ner till dig ändå...ANNARS DÖR VI BÅDA!!! XD VI MÅSTE BESTÄMMA ETT DATUM!

2008-08-11 @ 00:07:27
Viktoria

åhh verkar som om du har haft det bra :D

synd att du missade oskar

2008-08-11 @ 21:20:23
URL: http://musicinmylife.blogg.se/
Jassebrasse

du hade bloggat mycket jämflrt med mig >< xD

Ni verkar ha haft det hur kul som helst! :D

Vill också iväg ngnstans. Bara iväg. Det skulle vara skönt. Höhö..

Jag kanske ska iväg till Australien på jullovet.

När är Jullovet förresten och när slutar det? xD

Berätta vad ni hittade på uppe hos Jojja! :D Om du vill! XP

<3

2008-08-12 @ 01:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0