Helg, m-hm!

Det är tur att jag har Jojja som jag kan berätta allt för. För till sist gjorde jag det. Även om jag lovade mig själv att inte göra det. (Tack för att du finns, verkligen!)
Efter det hade lite av ångesten släppt, så jag kunde sova. (Och alla vet ju att sova är livet - right Marina?! ;D *dåligt internskämt* )
Dagen har varit bra. Fast lite seg. Geografiläraren verkar väldigt bra. Datorkunskapen var kul. (Haha, tss.. *oups* xD)
Något annat av intresse som hände idag? Nä.. fick sluta 45 minuter tidigare, vilket var skönt. Äcklig mat. Jag ska intervjua Elisabeth. Klart slut om skolan!

I alla fall så är det jätteskönt med helg så att jag får SOVA! (Känns som att det i princip är det enda jag skriver om här.. xD) Morfar kommer imorgon. :) Och om jag har riktigt tur får jag träffa Matilda. (Fan va hon är busy och populär då!)

Allt jag tänker på är hur Garfunkels hår egentligen känns? JAG VILL RÖRA! JAG VILL RÖRA! The Boxer är bäst! :D (H)

Nu ska jag gå och kolla på Casanova (Heath! :*). Det betyder popcorn och alkycajdööör! :B

Kommentarer
Marina

SOVASOVASOVAAA! - men jag tycker det är tråkigt med helg xD jag vill tillbaka till skolan och flumma här är det så trist och ensamt ): xD

FLUFFIGTHÅÅÅRFLUFFIGTHÅÅÅR! <3

Och Casanova. mums på heath i den filmen jaaa-a <3 inte för jag riktigt minns hur den går men xD ( jag va fyllt upptagen med att dregla över heath såklart ;D

2008-08-23 @ 10:30:19
URL: http://missanpassadx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0