From me to you

Man blir lite lätt deprimerad när man inser att The Arks gästbok (100 år sen jag var inne senast..) har tagits över av fjortisar som mest skriver hur mycket dom älskar andra angelheads! >< Forumet är väl något bättre, men ibland kan man ju inte låta bli att skratta högt. x'D (jag är så elak..)
Matilda har kommit hem. Lalalala, hon gör mig glad! :D Jojja kommer hem om 4,5 timmar. (Fattar inte.. åker dom från Gotland 2 på natten? xD) Glömde säga att jag fick världens gulligaste kort av henne! ;D Precis ett sånt man vill ha: Inget som säger vad dom gjort utan bara hur mycket hon saknar mig! ;D
Borde sluta nu om jag ska ändra min dygnsrytm! Godnatt! :*

(M roar mig och mamma nåt grymt! x'D)

Kommentarer
Adore

Du är inte ensam om att skratt av ngra av dom där inläggen ;)^^

2008-08-03 @ 12:08:36
URL: http://www.adore-adore.blogspot.com
Viktoria

ja usch för de där inläggen "åhh ola jag älskar dig, adda min på msn"

2008-08-04 @ 19:07:36
URL: http://viktoria-a.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0