Friday I'm in love

Har varit en bra dag idag! :D Kom upp rätt tidigt och duschade och allt, sen åkte vi iväg till frisören. Marie är så gullig. "Du får säga till om jag gör det för tantigt", "Jag ska göra det lite rockigt!", "Jag skulle jättegärna vilja ha din frisyr, men det är ju inte min stil". Jag är alltid på så gott humör när jag varit där. Idag: "Gud vilka fina kläder du har!". Kändes grymt bra med tanke på att jag tog det första bästa jag hittade i röran på sängen! x'D
Snackade med Pia om min frissa och kanske blir det så att jag färgar hela håret svart. (Utväxthelvete! ><)

När vi var klara drog vi till Media Markt och köpte svindyra patroner till skrivaren (jag betalar..) och iPod-skydd till mamma! xD Och sen till Kvantum för att handla fika. Träffade Jakob och WP och båda var bruna och fina och jag är vitvitvit! (förutom i ansiktet där jag är RÖD! xD)
Min bulle var god och jag hade i princip redan ätit upp den när vi skulle fika! xD

Mamma ville till stan, jag ville hänga med och Filippa ville inte att vi skulle ha kul utan henne så alla tre åkte in till stan. Mamma shoppade loss på Tiger. Själv köpte jag present till Marina och en sak till Jojja! JAJAJAJAJAJA!!! :D
Hon kommer bli världens lyckligaste unge! Och jag blev världens lyckligaste unge när jag såg att dom hade sänkt priset med 60 spänn! :D 10 kr var mer rimligt och vi kommer va bäst! :D

Sen stack vi biblioteket och jag har nu lånat lite nya böcker. Och en Beatles-skiva. Ofc! Är inne i en Beatlesperiod och det är ju 100 gånger roligare att ha en skiva än att bara ladda ner. Tycker jag! ;D
Filippa hittade nån bok som hette "Herr och Fru Slusk" så hon var nöjd! XD

Åh, nu luktar det spegetti och köttfärsås i hela huset och jag ska gå ut och fråga hur långt det är tills maten är klar. So long babes! :D

Kommentarer
Viktoria

älskar när se sätter ner prist, man blir så glad då :D

2008-08-02 @ 09:28:19
URL: http://viktoria-a.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0