BYB på Sundspärlan

Skulle egentligen bloggat igår, men då funkade det inte.

Backyard Babies var helt underbara. Dregen var fantastisk! Han hade sån publikkontakt. Kändes som han tittade på en hela tiden! Det enda störiga var att jag blev bakputtad av en kille som var 2 meter lång och luktade sån sötäckelparfym! Och han diggade inte, han juckade. Mysigt för mig som stod bakom som fick hans ass i magen hela tiden. Tillsist fick jag sätta en armbåge i hans rygg så att han höll sig på lite avstånd.
Det var vissa som var helt vilda och hoppade rundor. Stod brevid en jättetrevlig tjej! :)

Men innan babesen var det Takida. Sög totalt. Jag trodde jag skulle dö av tristess där framme! Och sen stod jag ju typ på tredje raden för att få bra platser på Backyard Babies vilket gjort att det var rätt bra tryck om man säger så! ;D
När Takida först kom in på scenen började jag faktiskt skratta. Som alla såg ut! xD Sen när dom började spela fattade jag varför. Typ balladrock eller nåt? Det var hemskt i alla fall! -.-

Menmen, sen kom ju Backyard Babies och allt var glömt. Köpte en tröja. XL, men va fan! Jag ska ha den i alla fall!

Ikväll blir det Moto Boy på Malmöfestivalen. Kolla inte på det! xD
Och imorgon åker dom hem..

Kommentarer
Viktoria

jag skulle jättegärna åka på malmöfestivalen :)

hehe du gillar verkligen oskar ;)

2008-08-17 @ 18:29:50
URL: http://musicinmylife.blogg.se/
Marina

jag har inte kommenterat denna? ;OO

BYB va så sjukt underbara <3

& idag när alla satt ocg filade på sina bitar så spelade dom Fuck Off And Die på radion! Och jag började sjunga jättemycket xD alla stirra på mig men what the fudge. lyckorus X) <3

2008-08-29 @ 16:12:06
URL: http://missanpassadx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0