Yesterday you told me.. (8)

Mamma och jag har precis haft ett långt samtal om nazism och homosexualitet.
Mamma: Ja, jag skulle inte bli ett dugg förvånad om du kom hem och sa att du var homosexuell!
Ehm.. hur ska man tolka det? XD

Ikväll ska jag plugga franska och försöka övertyga mamma om varför vi ska åka till peace & love.
Mamma kollar artisterna: Men kolla! Mikael Wiehe och Neverstore ska spela! XD
Sen började hon kolla priser. Låter lovande. Nån mer som ska dit eller har lust att hänka? :D

Kommentarer
Bianca

haha, gud vad knäppt. xD Jag skulle typ: "jaha, vad bra... eller nåt" :P

Typ halva min klass ska till peace & love. Jag kan ge dig allas telefonnummer så kanske du kan bonda me dom :P :D

2008-04-22 @ 21:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0