*vissel vissel*

Måste först bara uppmana alla att kolla på TV ikväll (2:an kl 19.20) eftersom Filippa ska vara med! :'D

Nationella proven idag gick bra. Svarade på allt och så. SO-lektionen var härlig. Hade Bosse! :D Alla satt typ och spelade spel och var inne på bdb. Han tyckte typ själv att det var helt kul! XD

Kristian under hörförståelsen: Får man ha mp3?
(Finns det en dummare fråga!? X'D)

Ska snart ut och träna med Therese. Bye!



Jag: ...i Bullen.
Pappa: Bullen?
Jag: Ja? TV-programmet som gick för asmånga år sen?!
Pappa: Vet du vad det är?!

Jag är 16 år, inte dum i huvudet! >.<

Kommentarer
Tessan

varför ska hon vara med i tv? det vill jag också vara xD

2008-04-04 @ 17:07:55
URL: http://lillrosen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0